VIDEO Teo Trandafir a spus totul despre cea mai recenta operatie! „Era o gaura destul de importanta in abdomen care nu putea sa ramana asa!”

image

Teo Trandafir a intrat din nou pe mana medicilor, bagandu-i in sperieti pe fani. Vedeta Kanal D tocmai a suferit o interventie chirurgicala in urma careia doctorii au scapat-o de hernie.

„O gaura destul de importanta in abdomen care nu putea sa ramana asa. Vai de mine, nu-ti dai seama ce frica mi-a fost. Ne-am apucat sa peticim ce ramasese de la Viena, adica o gaura destul de importanta, care nu putea sa ramana asa. Odata cu inaintarea in varsta nu era ok si atunci am hotarat sa peticim dupa scaderea in greutate si asta am facut. Daca ma doare ceva, stau si ma odihnesc”, a declarat Teo pentru Stirile Kanal D.

In urma cu doi ani, Teo a suferit o interventie de micsorare a stomacului. „Profesorul Copaescu mi-a facut atunci o interventie usoara. Mi-a redus dimensiunile stomacului. Am reusit sa slabesc si am ajuns la dimensiunile de acum”.

