Scandal de proporţii! Nu o să îţi vină să crezi de ce a fost refuzată o tânără fotomodel din Suedia de o agenţie de booking!

image

Agnes Hedengard, un fotomodel din Suedia, a provocat adevărat scandal în lume modei după ce o agenţie i-a spus că este mult prea slabă pentru prezentările de modă.
Tinerei de 19 ani nu i-a venit să creadă ce aude şi a decis să se facă auzită în toată lumea. 

„Este absurd şi jignitor în acelaşi timp. Nu pot să renunţ la cariera mea aşa uşor, de 5 ani tot încerc şi tot mi se pun beţe în roate. Am crezut o perioadă că sunt anorexică, dar am luptat şi cred că am trecut de acest moment”, a spus ea. 

Agnes a postat şi un videoclip pe Youtube în care explică în amănunt problema pe care o are cu agenţiile de booking.

T.S

Citeşte şi: 
FOTO / Tricou alb, ud şi valuri mari! Un fotomodel canadian a aratat TOT pe o plajă din Miami

Cel mai cunoscut fotomodel de la noi a emigrat definitiv! Vezi ce decizie de ultimă oră a luat ”muza lui Armani”

