Oana Zăvoranu, devastată de durere: „E la pământ. Nu vrea să mănânce!”

image

Oana Zăvoranu trece printr-o perioadă extrem de grea. În urmă cu două săptămâni l-a pierdut pe pisoiul Marty, cel pe care îl considera copilul ei.  

Doborâtă de moartea fiinţei pe care o iubea cel mai tare, vedeta abia mai reuşeşte să-şi găsească liniştea. „Oana este deprimată. E la pământ. Se trezește și spune Marty, Marty meu. Unde e copilul meu? Unde sunt ochișorii mei? Oana nu vrea să mănânce pentru că îmi spune: <>. Crede-mă că e o durere mare pentru ea în suflet”, a declarat iubitul Oanei Zăvoranu, pentru Antena Stars. 

Oana Zăvoranu, pe numele adevărat Ioana Zăvoranu este de profesie actriţă. A fost căsătorită cu cântăreţul Pepe, iar în prezent are o relaţie amoroasă cu Alex Ashraf.

Sursă foto Facebook

Citeşte şi

Oana Zăvoranu nu s-a liniştit! Declaraţii şocante despre acţionarul Agricomex: „Am promis că își vor lua labele jegoase de pe firma mea!”

Noi acuzaţii în Dosarul “Vrăjitoarelor”! Oana Zăvoranu, enervată: „Judecătoarea nu a trimis motivarea nici după şase luni!”

