Sezonul 4 „Mireasă pentru fiul meu” s-a încheiat! Iată cine a câștigat marele premiu!

image

Mireasă pentru fiul meu 2015. Astăzi a avut loc marea finală de la „Mireasă pentru fiul meu”! Trei cupluri au luptat pentru a fi câştigătorii sezonului 4 al emisiunii, dar numai unul a câştigat marele premiu.

image

Mireasă pentru fiul meu 2015. Momente emoţionante la „Mireasă pentru fiul meu”! Elly şi Cristian, Cristiana şi Marian, Ionela şi Teodor s-au căsătorit, în această seară, devenind oficial soţ şi soţie.

Mireasă pentru fiul meu 2015. Cei care au câştigat concursul „Mireasă pentru fiul meu”, sezonul 4, sunt Elly şi Cristian . Elly este cea care a fost desemnată mireasa sezonului 4 al emisiunii. Valoarea marelui premiu este400.000 de mii de lei, deoarece 100.000 de lei se va împărţi între ceilalţi finalişti. Elly şi Cristian nu au câştigat premiul integral, deoarece fostul concurent a sărit gardul.

Mireasă pentru fiul meu 2015. „Mireasă pentru fiul meu” este un reality show matrimonial, difuzat pe Antena 1, în fiecare zi a săptămânii de la 12:00-13:00 şi 14:00-16:00, iar sâmbătă de la 14:00-16:00 şi 17:00-19:00. În rest, telespectatorii pot urmării show-ul, non-stop, pe AntenaPlay.

A.B.

Foto: Captură Antena 1

Citeşte şi:

Lacrimi în finala „Mireasă pentru fiul meu”! Ce răspuns halucinant a dat mama lui Marian când a fost invitată la nuntă

Nimeni nu se aştepta la asta! Doi foşti concurenţi de la „Mireasă pentru fiul meu” s-au logodit în marea finală

Nu se pot abţine! Gesturi tandre între Andrada şi Cristi în marea finală „Mireasă pentru fiul meu”

Andreea Mantea, apariţie de senzaţie în marea finală „Mireasă pentru fiul meu”! Rochia ei a atras toate privirile

VIDEO / Schimbare radicală pentru o fostă concurentă de la „Mireasă pentru fiul meu”! A slăbit enorm şi a făcut furori în marea finală

VIDEO / Finala „Mireasă pentru fiul meu”. Primele imagini cu concurentele în rochie de mireasă

VIDEO / Elena şi Lucian, în marea finală de la „Mireasă pentru fiul meu”: „Nu ne-am certat!”

VIDEO / Finala „Mireasă pentru fiul meu”. Imagini din culisele competiţiei! Ce fac concurenţii în aceste momente

